Selamat Jalan Bulik Nano-ku

Pagi tadi sekitar pk 05.30an, Bapak telpon ke saya… Dengan males2an, saya njawab sekenanya. Maklum, lagi bangun tidur masih malesan..

 

Bapak  : “Halo, Assalamualaykum?”

Saya     : “Waalaykumsalam Pak”

Bapak  : “Isih tangi turu to?”

Saya     : “Nggih Pak…(hoooaaammhhh!!)”

Bapak  : “Opo wes mari ujiane?”

Saya     : “Sampun, ket dek Jumat”

Bapak  : ”Bulik Nano wingi Gak Enek.

Saya     : “Ha?!?!?!?!??. Mboten enten pripun to Pak?”

Bapak  : “Iyo, Bulik Nano Seda.”

Saya     :  Diem.

               Nangis. 

               Diem sesaat.

Bapak  : “Wes Lia, sing uwes mari yo uwes. Mesakne Bulike. Wes Sakit suwe. Kabeh yo wes usaha sak mampune. Yo wes iki dadi lakune. Kabeh kudu ditrimo. Wes, awakmu ra usah mikir sing abot. Sing penting dungane. Yoh!”.

Saya     : Masih sesenggukan. “Kok kula mboten dikabari menawi bulik mboten enten? Lek dikabari, kula lak nggih saged wangsul to Pak?”

Bapak  : ”Wes ora usah, tambah awakmu mengko susah. Sing penting saiki dungane ae. Mugo dalane padang, diampuni dosa2ne sing biyen2! Dhek bengi wes disarekne.”

Saya     : Masih diam. “Lha Dek Opiek & Shasha pripun pak?”

Bapak  : “Ora opo2, kabeh wes nrimo, ikhlas, sabar kabeh. Wingi nangise mung sedhilut”.

 

Diujung telpon sana, ganti ibuk yg berbicara. Sementara saya masih sesenggukan.

Ibuk     : “Lia, wes ora usah nangis, sing sabar ya!”

Saya     : “Nggih buk. Opiek kalih Shasa pripun?”.

Ibuk     : “Wes Nrimo kabeh. Sukur, Wingi nangise mung sedhilut. Opiek ya wes ngerti lek ibuke larane nemen. Wingi, pas kate disarekne, Opiek mung ngomong ’Assalamualaykum Umi, Sampai ketemu di surga’ ”.

Saya     : “Nggih Buk“. Dalam hatiku “Alhamdulillah ya Rob, hal yg sungguh aku kawatirkan adalah, mental Si Kecil Opiek. Kasian, bocah umur 7 tahun harus berpisah dengan ibunya untuk selamanya. Berikanlah kekuatan kepada kami yang ditinggalkan, terangilah jalannya dan ampunilah dosa-dosanya. Kami menyayanginya“.

Ibuk     : “Ya wes, ngono ae. Ojok dipikirne abot-abot! Sing penting dungane ae.“

Saya     : “Nggih buk“.

Ibuk     : “Ya wes, ngono sek yo. Assalamualaykum”

Saya     : “Waalaykumsalam”.

tut tut tut…

 

Stelah percakapan telp selesai, sy hanya menangis.

Menangisi kebodohan saya. 2 minggu yg lalu saya pulang kampung, tapi saya menunda menjenguk Alm. Bulik saya. Saya terlalu sibuk memikirkan keperluan saya sendiri. Sehingga saya pun mengabaikan SILARURAHMI.

Padahal saya tahu, ibuk riwa-riwi mengurusi keperluannya bulik Nano. L

 

Sungguh Tuhan, saya menyesal. Setidaknya dengan mengunjunginya, sy bisa melihat kondisinya dengan mata kepala saya sendiri. Meskipun untuk yang terakhir kalinya.

 

Bulik Nano, Selamat jalan. Maafkan semua kesalahan2 saya. Semoga jalanmu terang dan tenteram berada di sisi-Nya. Amin.

 

Note: Bwt pembaca, camkan baik-baik. JANGAN PERNAH MEREMEHKAN SILATURAHMI!!!Ingatlah kata Nabi SAW, Silaturahmi akan memperpanjang usia dan membuka pintu rzky.

 

3 thoughts on “Selamat Jalan Bulik Nano-ku

Leave a Reply

